*Я в шоке*
И Атомисвэйв вообще-то куда мощнее Наоми!
Уверен
?
Добавлено позже:Атомисвэйв
CPU : Hitachi SH-4 32-bit RISC CPU (200 MHz 360 MIPS / 1.4 GFLOPS)
Graphic Engine : PowerVR 2 (PVR2DC)
Sound Engine : ARM7 Yamaha AICA 45 MHZ (with internal 32-bit RISC CPU, 64 channel ADPCM)
Main Ram : 32 megs
Main Memory : 16 MByte
Graphic Memory : 16 MByte
Sound Memory : 8 MByte
Media : ROM Board
Simultaneous Number of Colors : Approx. 16,770,000 (24bits)
Polygons : 2.5 Million polys/sec
Rendering Speed : 500 M pixel/sec
Additional Features : Bump Mapping, Fog, Alpha-Bending (transparency), Mip Mapping (polygon-texture auto switch), Tri-Linear Filtering, Anti-Aliasing, Environment Mapping, and Specular Effect.
Network : It is possible to connect the systems on the network using both 56K modem or broadband connection using the AW-Net.
Наоми
The NAOMI (New Arcade Operation Machine Idea) is also Japanese for beauty above all else.
CPU : Hitachi SH-4 32-bit RISC CPU (200 MHz 360 MIPS / 1.4 GFLOPS)
Graphic Engine : PowerVR 2 (PVR2DC)
Sound Engine : ARM7 Yamaha AICA 45 MHZ (with internal 32-bit RISC CPU, 64 channel ADPCM)
Main Ram : 32 megs
Main Memory : 32 MByte
Graphic Memory : 16 MByte
Sound Memory : 8 MByte
Media : ROM Board (maximum size of 172MBytes) / GD-Rom
Simultaneous Number of Colors : Approx. 16,770,000 (24bits)
Polygons : 2.5 Million polys/sec
Rendering Speed : 500 M pixel/sec
Additional Features : Bump Mapping, Fog, Alpha-Bending (transparency), Mip Mapping (polygon-texture auto switch), Tri-Linear Filtering, Anti-Aliasing, Environment Mapping, and Specular Effect.
Ладно закругляю оффтоп.
Добавлено позже:На Наоми далеко не все еще задамплено, тем более новая игра. Для этого Guru сначала надо купить игру (либо дождаться, когда ему ее подарят), сдампить (причем удачно), а потом кому-нить этот дамп у него выморщить, иначе никто его не увидит. А если это Наоми-2, то шансов вообще никаких, она дальше биоса не эмулируется.
Пока