Ну отображается норм только фрейм буфер в 24bit Direct:
---------------------------------------------------------------------------
The Frame Buffer.
---------------------------------------------------------------------------
15bitDirect display.
pixel| |
bit |0f|0e 0d 0c 0b 0a|09 08 07 06 05|04 03 02 01 00|
desc.|M |Blue |Green |Red |
This means each color has a value of 0-31. The MSB of a pixel (M) is used
to mask the pixel.
24bit Direct Display.
The GPU can also be set to 24bit mode, in which case 3 bytes form one
pixel, 1 byte for each color. Data in this mode is arranged as follows:
pixel|0 |1 |2 |
Bit |F-8|7-0|F-8|7-0|F-8|7-0|
desc.|G0 |R0 |R1 |B0 |B1 |G1 |
Thus 2 display pixels are encoded in 3 frame buffer pixels. They are
displayed as follows: [R0,G0,B0] [R1,G1,B1]
http://psx.rules.org/gpu.txtДобавлено позже:Не совсем ясно что тебе нужно конечно, просто раз текстуры индексные,
нужно знать где расположены таблицы цветов,
из скриншота vram этого явно не узнать