Новости > Показать отдельно
Angrylion's Per-Pixel RDP with OpenGL
pedro, 23:41, 26-04-2015
Вышел графический плагин для эмуляторов Nintendo 64, выдающий картинку пиксель в пиксель соответствующую той, что выводит реальная консоль.
![01[2].png](http://dl.emu-land.net/news/01[2].png)
![02[1].png](http://dl.emu-land.net/news/02[1].png)
Angrylion's Per-Pixel RDP with OpenGL (2015/04/26) Changelog:
– sharper OpenGL rendering quality on the visual screen (NN and bi-linear)
– better compatibility with older OpenGL implementations
– OpenGL 1.5 extensions for hardware-accelerated rasterization of the VI
image as two triangles, rather than pixel data sent through the CPU bus
– compatible with OpenGL ES 1.x specifications
– now fully ported to compile outside of Windows
– able to maintain 64-bit and 32-bit Windows and GNU builds
– renamed build files from « mylittle-nocomment » to « vigl »
– no more VS2013 files, just vigl.vcproj and .vcxproj for VS2005 and VS2010
– repaired old VI origin scanline regression when in 480i interlaced mode
– rewrote RDP tex_rect and tex_rect_flip commands (fixed GE 007 menus)
– up-to-date with latest revisions upstream on Google Code as of r83
– more changes to the DLL configuration GUI by RPGMaster
– changed some confusing, maybe misleading elements to the Win32 GUI
– new GUI option to export 4, 8, or 16 MB RDRAM to a binary output image
– changed screen captures to check old file names to prevent overwriting
– changed screen captures to write shots thru DAC if not DP FB res. formula
– screen clearing to black background color, not gray or magenta
– some scattered improvements to vectorizing some more of the RDP in places
– no longer any CRT dependencies, either dynamically or statically linked
(no more msvcr*.dll requirement on Windows, uses plain kernel32)
– I can’t remember. Too many more commits to read to name other changes.
Kurae [07:50, 27-04-2015]
Не думаю что это была очень хорошая картинка.
gotten [11:00, 27-04-2015]
Выдает при запуске любой игры Unidentified microcode, в чем проблема? Изображения нет, черный экран.
Combiner [11:21, 27-04-2015]
gotten, подбирай другие аудио и RSP-плагины, этот графический плагин имеет меньшую совместимость с другими.
Про Игрок [13:52, 27-04-2015]
Мда. Очередное шаманство с запуском...
pedro [16:32, 27-04-2015]
>Unidentified microcode
Отключи HLE Graphics
Отключи HLE Graphics
black jaguar [13:19, 28-04-2015]
этот плагин лучше уже имеющихся или это для RGB-староверов?
Wenarlin [10:35, 29-04-2015]
чтото непонятно, поместил все файли куда надо, а плагина просто нету
Wenarlin [10:37, 29-04-2015]
а всё разобрался, project64 видит только 32бит версию, 64битную не видит

Jumpin' Kid: Jack to Mame no Ki Monogatari
Игры NES / Dendy
» Пишем ромхакерский/хоумбрюерский софт. 06:57
» PCem - эмулятор старого PC-железа 05:38
» Хобби, коллекционирование, увлечение. 04:47
» [PS1] Septentrion ~ Out of the Blue ~ (Бета-тест перевода) 04:23
» Ремонт Dendy картриджа 04:21
» Пройденные игры 03:49
» Про YouTube и всё такое 03:14
» Книги и журналы - поиск, обсуждение, рекомендации 02:44
» PS1 SCPH-7002 PU-20 Помогите найти куда идет дорога? 02:42
» Smd IDA Tools - Sega Mega Drive reversing helpers 02:21
» NESRGB AV Famicom - цифровой шум 01:59
» Что вы слушаете? 01:31
» Indie Games 01:28
» Redream - Dreamcast в смартфоне 00:20