Nintendo - Game Boy Advance - Implement prefetch buffer reset on ROM accesses from the CPU - Implement that timer 0 count-up bit cannot be set Nintendo - Super Famicom / SNES - Fix an issue where the Super Gameboy 2 was running at the incorrect clock frequency Nintendo - Nintendo 64 - Implement newly discovered PI DMA behavior when crossing RDRAM row boundaries - Fix a corner face in FPU exception handling Sega - Mega Drive/Genesis, Mega CD, 32x - Add the Mega CD's PC RAM to the debugger memory viewer - Implement subchannel processing for Mega CD (Allows the playback of CD+G/karaoke discs provided a valid .sub file is provided) Sony - PlayStation - Improvements to the handling of the GPUSTAT register Other - Switched back to wglSwapInterval for VSync on OpenGL for Windows; the DwmFlush approach caused worse tearing for most users - Fixed an issue where the SDL input driver considered all controllers to be the same device. - Fixed an issue where rumble events could be missed causing rumble issues in many games. - Improved VSync stability with the DirectX video driver
Questprobe 3 - The Human Torch and The Thing (1985)(Adventure International)
Игры ZX Spectrum
» Дорогие друзья дорогих друзей 19:17
» Kinbeas vs. Charmy Games 19:15
» Раздача игр, обмен и просто халява 19:03
» Famicom Cartridge Schematics & PCBs 18:49
» Angry Video Game Nerd и другие 18:46
» Некачественные прохождения игр серии Jurassic Park 18:39
» Во что сейчас играем? 18:27
» Love is... (NES) - нужна помощь творческой личности! 18:15
» Перенесено: Дорогие друзья дорогих друзей 17:55
» Вопрос по поводу Android устройств 17:49
» Доводим до ума клон savia-md2 17:42
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 15:40
» Заставить работать световые пистолеты на современных телевизорах 15:35