- PPU: disallow out-of-bounds BG VRAM tile fetches and return open bus - Core: do not skip to the next event if the CPU woke up during a DMA - KeyPad: always request IRQs from the emulator (not the calling) thread - GameDB: fix entries for a bunch of Classic NES and Famicom Mini titles - IO: do not enter STOP mode when it is not implemented - mGBA log: clear the message buffer after printing the message - mGBA log: flush STDOUT after each message - Catch fmt::system_error when fmt::print() fails to write to STDOUT
Sports Authority
Игры MAME
» Ужасы нашего городка: убитые консоли и железо, кривые и бессмысленные моды. 12:45
» [ALL] Ваши хаки 12:44
» Лучший эмулятор Sega Genesis 12:44
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 12:43
» Что вы слушаете? 12:31
» покупка/сборка ПК. 12:28
» Angry Video Game Nerd и другие 12:22
» Red Dead Redemption 2 [ПК + Dualshock4] 11:45
» Полуживой запуск Sega Saturn 11:02
» Старые игры создавались специально под ЭЛТ экраны? 09:40
» Про YouTube и всё такое 08:39
» Рассуждения об играх 08:36
» Новости игровой индустрии и не только 08:20
» [All] Показалось? 07:32
» Русификация игр 05:17