- SH2: Added timing for interrupt handling(Kidou Senshi Z Gundam). - SH2: Rewrote address mapping/mirroring stuff again. - SH2: Added handling for illegal delay slot instructions. - SCSP: Added read byte of SCIPD(Virtua Cop/Virtua Cop 2). - CDB: Implemented several MPEG part commands(preliminary), Lunar-Silver Star Story MPEG Ban is playable now(No MPEG video/audio playing). - MISC: Added NO_GFX mode to increase the debugging speed. - VDP1: Fixed a bug of the clipping system not initialized when reseting(opening movie of Kidou Senshi Z Gundam). - VDP2: Fixed a bug of PAL mode(Rayman (Europe)). - SMPC: Tweaked timing of INTBACK command(autofire issue of Rayman). - INPUT: Fixed a bug of key num4 on the numberpad which acts as same as the right key.
Bomberman Collection
Игры Game Boy / Color
» Рассуждения об играх 10:28
» Геймпады-тестирование, личный опыт, мнения. 10:02
» Что вы слушаете? 10:00
» Выбираем лучший Теккен 09:04
» [NES] 4 player hacks: Battletoads, BT & Double Dragons, Chip n Dale 2 08:31
» Лучшая PC-игра, в которую вы играли 08:29
» Сравнение кроссплатформенных игр на любых платформах 08:10
» Famicom Cartridge Schematics & PCBs 07:43
» Интернет-браузеры - ваше мнение 07:37
» ТОП 10-20 любимых игр на Mega Drive и Sega CD 07:24
» [PS1] 10 лучших игр для Sony PlayStation 06:49
» Дампинг, обсуждаем, делимся ромами своих дампов 06:24
» Игровое-эмуляторное "Что? Где? Когда?" 05:34
» Перевод на русский Tactics Ogre: LUCT (SAT) 04:24
» Сайт с "сохранялками" для игр 8 и 16-битных консолей 03:57