Список изменений:
- When "Function Button (can set by "Input" menu) was set as the same button as SELECT or RUN, the function was made not to be performed even if it pushed the function button independently. As a result, "Assigning Function-button to SELECT-button" is possible. ( For a joypad with few buttons)
- The speed and timing were brought close to the movement of a real machine. In "Dragon's Curse (Adventure Island)", at the time of a screen change, the problem that a frame of screen was disordered (generated by recent ver.) was solved.
- When "Ramma 1/2" is started, the sprite display limitation is emulated. In opening demo, the priority of screen became right.
- Additionally, a detailed part has been improved and corrected.
Dizzy II - Treasure Island Dizzy (1988)(Codemasters)
Игры ZX Spectrum
» Рассуждения об играх 10:28
» Геймпады-тестирование, личный опыт, мнения. 10:02
» Что вы слушаете? 10:00
» Выбираем лучший Теккен 09:04
» [NES] 4 player hacks: Battletoads, BT & Double Dragons, Chip n Dale 2 08:31
» Лучшая PC-игра, в которую вы играли 08:29
» Сравнение кроссплатформенных игр на любых платформах 08:10
» Famicom Cartridge Schematics & PCBs 07:43
» Интернет-браузеры - ваше мнение 07:37
» ТОП 10-20 любимых игр на Mega Drive и Sega CD 07:24
» [PS1] 10 лучших игр для Sony PlayStation 06:49
» Дампинг, обсуждаем, делимся ромами своих дампов 06:24
» Игровое-эмуляторное "Что? Где? Когда?" 05:34
» Перевод на русский Tactics Ogre: LUCT (SAT) 04:24
» Сайт с "сохранялками" для игр 8 и 16-битных консолей 03:57