- Restructured tile.cpp tile renderer from heavy macros into C++ templates, significantly lowering compile time - MichaelBuckley provided a brand new MacOS port that is completely rewritten based on newer, supported APIs - Fixed an out-of-bound memory access in sound DSP - Revert default SFX2 clock speed increase - Added a render position hack. Fixes glitches in several games - Allow an SRAM mapping up to 128KB Win32: - Apply turbo mode volume when rewinding - Added menu entry to load oops files, and an option to confirm before saving or loading states - Fixed sound volume resetting when sound reinitializes - Added a save-state preview dialog - Added save banks for up to 100 states - Added support for relative-style save slots - Fixed blargg rf filter - Show command line options on -h and /? Gtk: - Added an option to show time - Use a submodule for glslang, because it doesn't guarantee API stability - Switched to GTK's C++ interface, gtkmm3. This effectively drops GTK+ 2.0 support - Joysticks can now be hotplugged Unix: - Added audio output threading - Added screensaver prevention on joystick use - Fix YUY2 conversion - Add alsa output support - Add I420 conversion
https://github.com/snes9xgit/snes9x/releases
Guruguru Garakutas
Игры Game Boy / Color
» Ужасы нашего городка: убитые консоли и железо, кривые и бессмысленные моды. 12:45
» [ALL] Ваши хаки 12:44
» Лучший эмулятор Sega Genesis 12:44
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 12:43
» Что вы слушаете? 12:31
» покупка/сборка ПК. 12:28
» Angry Video Game Nerd и другие 12:22
» Red Dead Redemption 2 [ПК + Dualshock4] 11:45
» Полуживой запуск Sega Saturn 11:02
» Старые игры создавались специально под ЭЛТ экраны? 09:40
» Про YouTube и всё такое 08:39
» Рассуждения об играх 08:36
» Новости игровой индустрии и не только 08:20
» [All] Показалось? 07:32
» Русификация игр 05:17