- fix game geometry on windows - cmake: wxWidgets Release config for visual studio - libretro: put " " between version and git sha - libretro: remove "-" between version and git sha - libretro: set version with git sha - cmake: use Win32Deps when mingw cross compiling - builder: freetype 2.9.1 -> 2.10.0, verbose make - builder: opensuse update 2 - builder: updates for opensuse, refactor cross deps - cmake: only link SetupAPI on win32 if it's found - cmake: add -lSetupAPI to SDL2 libs for win32 - update win32 dependencies submodule - remove .clang-format, update .travis.yml - add unistd.h compat header for visual studio - [SDL Front] MSVC doesn't have an unistd.h system file, closest is io.h, this will fix building the SDL frontend with msvc again - fix starting game pos and geometry - cmake: move wx funcs and macros into separate file - fix lang in changelog, add bios to issue template
Dandy (1986)(Electric Dreams Software)
Игры ZX Spectrum
» Личные отношения с франшизой "Mortal Kombat" 12:28
» Рассуждения об играх 12:20
» Цепь событий. 12:15
» Sega проблема с изображением. 11:49
» Эмуляция Nintendo Switch 10:52
» PS 2 OPL 10:40
» Некачественное совместное прохождение Jurassic Park (Super Nintendo) 10:26
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 10:20
» Боссраши и превращение боссов в рядовых противников 10:07
» Проводной Xbox 360 геймпад отключается при вибрации 09:39
» Ошибка 225 09:20
» Интернет-браузеры - ваше мнение 09:17
» OPL - Ошибка 300: Cannot connect to SMB server? 09:17
» [NES] Contra vs. Super C 09:16
» Цепочка про персонажей игр 09:06