- Metal code has been ported to Swift and internal texture size bumped up to 2048x2048 texels - Texture post-processing has been separated into two phases which can be controlled independently in the emulator preferences window. It is now possible to combine a pixel upscaling algorithm with a texture filtering algorithm which are both run as seperate compute kernels on the GPU. With EXP and xBR two commonly known pixel scaling algorithms have been implemented - VIC-II compatibility has been improved further by Fabio Ritrovato - The VICE color palette has been updated with new RGB values. It is now the default palette - Text snippets can now be dragged and dropped into the emulator window
Play Novel - Silent Hill
Игры Game Boy Advance
» Личные отношения с франшизой "Mortal Kombat" 12:28
» Рассуждения об играх 12:20
» Цепь событий. 12:15
» Sega проблема с изображением. 11:49
» Эмуляция Nintendo Switch 10:52
» PS 2 OPL 10:40
» Некачественное совместное прохождение Jurassic Park (Super Nintendo) 10:26
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 10:20
» Боссраши и превращение боссов в рядовых противников 10:07
» Проводной Xbox 360 геймпад отключается при вибрации 09:39
» Ошибка 225 09:20
» Интернет-браузеры - ваше мнение 09:17
» OPL - Ошибка 300: Cannot connect to SMB server? 09:17
» [NES] Contra vs. Super C 09:16
» Цепочка про персонажей игр 09:06