-
Beta 25:
- Picasso96 crash in some specific cases when 8bit->16/32 or 16->32 conversion is used (bug since new Picasso96 emulation was introduced)
- "yes/no"-style dialogs in fullscreen with active GUI: mouse was (incorrectly) captured when exiting the dialog
- switching between ce and non-ce mode in some blitter heavy programs could have frozen the blitter (workaround was to switch back to original mode)
- input was disabled when in "mouse driver" mode and focus was lost and regained
- DXSDK update, D3D support requires March 2009 DX runtime or newer
- D3D fullscreen "border" flickering fixed
Catrap
Игры Game Boy / Color
» Рассуждения об играх 10:28
» Геймпады-тестирование, личный опыт, мнения. 10:02
» Что вы слушаете? 10:00
» Выбираем лучший Теккен 09:04
» [NES] 4 player hacks: Battletoads, BT & Double Dragons, Chip n Dale 2 08:31
» Лучшая PC-игра, в которую вы играли 08:29
» Сравнение кроссплатформенных игр на любых платформах 08:10
» Famicom Cartridge Schematics & PCBs 07:43
» Интернет-браузеры - ваше мнение 07:37
» ТОП 10-20 любимых игр на Mega Drive и Sega CD 07:24
» [PS1] 10 лучших игр для Sony PlayStation 06:49
» Дампинг, обсуждаем, делимся ромами своих дампов 06:24
» Игровое-эмуляторное "Что? Где? Когда?" 05:34
» Перевод на русский Tactics Ogre: LUCT (SAT) 04:24
» Сайт с "сохранялками" для игр 8 и 16-битных консолей 03:57