Новости > Показать отдельно
WinUAE v2.0.2 beta 3
MetalliC, 18:03, 10-01-2010
Очередное исправление ошибок в эмуляторе компьютеров и консолей Amiga.
- Beta 3:
- Shadow Fighter AGA graphics priority issue really fixed now
- COPJMP cycles in DMA debugger shown correctly, no functional change (after COPJMPx access copper does dummy move cycle before COPxLC changes, dummy data and addresses shown now correctly)
- show CPU access type (byte, word or long if 32-bit bus) in DMA debugger. TODO: separate instruction and data fetches without slowing everything down..
- added DMA channel names to DMA debugger (COP, BLT etc..)
- few hours of boring logic analyzer CPU cycle usage checks..
- 68000 AND.L, OR.L, EOR.L, ADD.L, SUB.L also write data in reverse order (like NOT.L, CLR.L and NEG.L do, R+0, R+2, W+2, W+0)
- CMP idle cycle and prefetch swapped (previously only CMPA)
- AND/OR/EOR/ADD/SUB #x,Dn idle cycle and prefetch swapped
- ADDQ.L #x,An had wrong cycle count
- 68000 interrupt startup cycle counting updated
- MOVE address error handling may be temporarily broken
- 68020 ce-mode cpu chip bus access used a500-like timing
- above changes seems to have fixed some demo glitches
Anonymous [07:47, 11-01-2010]
Автор прямо стахановец.
Fairy Tale's Club
Игры Game Boy / Color
» Рассуждения об играх 12:39
» Личные отношения с франшизой "Mortal Kombat" 12:38
» Sega проблема с изображением. 12:34
» PS 2 OPL 12:33
» Цепь событий. 12:15
» Эмуляция Nintendo Switch 10:52
» Некачественное совместное прохождение Jurassic Park (Super Nintendo) 10:26
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 10:20
» Боссраши и превращение боссов в рядовых противников 10:07
» Проводной Xbox 360 геймпад отключается при вибрации 09:39
» Ошибка 225 09:20
» Интернет-браузеры - ваше мнение 09:17
» OPL - Ошибка 300: Cannot connect to SMB server? 09:17
» [NES] Contra vs. Super C 09:16
» Цепочка про персонажей игр 09:06