- Beta 15:
- D3D filter does not scale anymore in "no filter" mode to prevent confusion when switching between D3D and DD. D3D null filter does not waste CPU power anymore.
- RTG 8bit to non-paletted mode switch in fullscreen didn't always select correct color space conversion mode (older bug)
- fixed D3D 16-bit only "vertical scanline effect" introduced in b14
- onscreen led on/off configuration problems fixed
- restoring NTSC state files work again (broken when NTSC long/short line emulation was introduced)
- PAL/NTSC configuration saved with statefile (I guess this was forgotten long time ago..)
Space Attack (USA, Europe)
Игры Emerson Arcadia 2001
» Рассуждения об играх 10:35
» Геймпады-тестирование, личный опыт, мнения. 10:02
» Что вы слушаете? 10:00
» Выбираем лучший Теккен 09:04
» [NES] 4 player hacks: Battletoads, BT & Double Dragons, Chip n Dale 2 08:31
» Лучшая PC-игра, в которую вы играли 08:29
» Сравнение кроссплатформенных игр на любых платформах 08:10
» Famicom Cartridge Schematics & PCBs 07:43
» Интернет-браузеры - ваше мнение 07:37
» ТОП 10-20 любимых игр на Mega Drive и Sega CD 07:24
» [PS1] 10 лучших игр для Sony PlayStation 06:49
» Дампинг, обсуждаем, делимся ромами своих дампов 06:24
» Игровое-эмуляторное "Что? Где? Когда?" 05:34
» Перевод на русский Tactics Ogre: LUCT (SAT) 04:24
» Сайт с "сохранялками" для игр 8 и 16-битных консолей 03:57