- Beta 6:
- CE-mode CIA interrupt delay decreased by 1 CPU clock cycle, tst.b CIAICR immediately followed by move.w #x,INTREQ didn't clear the interrupt in some situations
- disk DMA used generic memory access routines, not chip access routines (could DMA to/from any memory address, not just chip ram)
- "Z3 fake chip" added, "unlimited" chip ram size. (technically it adds another z3 fast ram board that UAE boot rom changes to MEMF_CHIP|MEMF_PUBLIC|MEMF_LOCAL and removes normal chipset DMA addressing limits)
- two directory filesystem crash fixes (related to opening non-existing files or directories, broken during C++ conversion)
- CD32 state restore didn't work if CD32 configuration was not pre-selected
- save POT capacitors' charge status to statefile
- disk read DMA wordsync should not skip first syncword if bit stream is already aligned (Starglider 2 original) REVERTED
- on the fly cycle-exact switching broke few betas ago
- use early blitter finished state emulation only in 68000 cycle exact modes, 68020 "CE" can execute blitter busy check followed by write to blitter register really too quickly
ZooCube
Игры Game Boy Advance
» Рассуждения об играх 10:35
» Геймпады-тестирование, личный опыт, мнения. 10:02
» Что вы слушаете? 10:00
» Выбираем лучший Теккен 09:04
» [NES] 4 player hacks: Battletoads, BT & Double Dragons, Chip n Dale 2 08:31
» Лучшая PC-игра, в которую вы играли 08:29
» Сравнение кроссплатформенных игр на любых платформах 08:10
» Famicom Cartridge Schematics & PCBs 07:43
» Интернет-браузеры - ваше мнение 07:37
» ТОП 10-20 любимых игр на Mega Drive и Sega CD 07:24
» [PS1] 10 лучших игр для Sony PlayStation 06:49
» Дампинг, обсуждаем, делимся ромами своих дампов 06:24
» Игровое-эмуляторное "Что? Где? Когда?" 05:34
» Перевод на русский Tactics Ogre: LUCT (SAT) 04:24
» Сайт с "сохранялками" для игр 8 и 16-битных консолей 03:57