Timer 1 has a mode to count up by the system clock And a mode to count up by HSYNC, Both of them can stop counting up during VBLANK, Because I did not think there was a situation to stop in the system clock mode, For the sake of simplicity, we have adopted a pseudo-reproduction that counts up slowly without stopping. Recently I found out that there is a problematic game Even in the system clock mode, it stopped properly.
Dr. Seuss' The Cat in the Hat
Игры Game Boy Advance
» Личные отношения с франшизой "Mortal Kombat" 12:28
» Рассуждения об играх 12:20
» Цепь событий. 12:15
» Sega проблема с изображением. 11:49
» Эмуляция Nintendo Switch 10:52
» PS 2 OPL 10:40
» Некачественное совместное прохождение Jurassic Park (Super Nintendo) 10:26
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 10:20
» Боссраши и превращение боссов в рядовых противников 10:07
» Проводной Xbox 360 геймпад отключается при вибрации 09:39
» Ошибка 225 09:20
» Интернет-браузеры - ваше мнение 09:17
» OPL - Ошибка 300: Cannot connect to SMB server? 09:17
» [NES] Contra vs. Super C 09:16
» Цепочка про персонажей игр 09:06