- scsp:
- Fixed a timer bug.
- Fixed a bug with mcire word writes.
- Added wave file output core to available sound cores.
- Fixed a bug in total level attenuation.
- Fixed a bug in EG.
- gtk port:
- Redesigned memory dump window.
- Redesigned SH2 debug window.
- Other bug fixes.
- qt port:
- Added initial support. It should be pretty much on par with the gtk port.
- wii port:
- Added initial support.
- windows port:
- Fixed a bug where emulation wasn't paused when save/load state as was selected from the menu.
- Changed disassembler so it can scroll up and down.
- Tweaked error messages so it doesn't report invalid opcode errors when running the fast interpreter.
- Added SCSP common control register debug info to SCSP debug dialog
- Other bug fixes.
- general:
- Added a few internal tweaks that should yield some performance gains.
- Added support for saving and loading cheats.
Maze Mania (1989)(Rack-It)
Игры ZX Spectrum
» Рассуждения об играх 10:28
» Геймпады-тестирование, личный опыт, мнения. 10:02
» Что вы слушаете? 10:00
» Выбираем лучший Теккен 09:04
» [NES] 4 player hacks: Battletoads, BT & Double Dragons, Chip n Dale 2 08:31
» Лучшая PC-игра, в которую вы играли 08:29
» Сравнение кроссплатформенных игр на любых платформах 08:10
» Famicom Cartridge Schematics & PCBs 07:43
» Интернет-браузеры - ваше мнение 07:37
» ТОП 10-20 любимых игр на Mega Drive и Sega CD 07:24
» [PS1] 10 лучших игр для Sony PlayStation 06:49
» Дампинг, обсуждаем, делимся ромами своих дампов 06:24
» Игровое-эмуляторное "Что? Где? Когда?" 05:34
» Перевод на русский Tactics Ogre: LUCT (SAT) 04:24
» Сайт с "сохранялками" для игр 8 и 16-битных консолей 03:57